Kwintijn verzorgt soft-skill trainingen voor werknemers van bedrijven om hen te helpen beter om te gaan met verschillende situaties op de werkvloer. Digidaad werd gevraagd om het logo te ontwerpen en een nieuwe website te bouwen.
De website van Kwintijn moest fungeren als het visitekaartje van het bedrijf en was daarom beperkt qua content. De uitdaging was, ondanks de beperkte content, om toch een aantrekkelijke en visueel sterke website te creëren.
We hebben gekozen voor een groot visueel beeld op de homepage van de website, dat meteen een duidelijke boodschap overbrengt. De werkwijze van Kwintijn is weergegeven met heldere punten, en korte teksten over de trainers zorgen voor een persoonlijk tint. Dit alles draagt bij aan een professionele uitstraling die vertrouwen wekt bij potentiële klanten.
De nieuwe website heeft Kwintijn geholpen om hun online zichtbaarheid te vergroten en een professionele uitstraling te creëren die nieuwe klanten aanspreekt. Dankzij de eenvoudige navigatie en duidelijke presentatie van de informatie is de website een effectief visitekaartje geworden voor het bedrijf.