De digitale liefdesmarkt is druk en competitief. Date & Match klopte bij ons aan met hun Google Ads die wel wat liefde en aandacht konden gebruiken. Irene vroeg om een scherpe blik en een slimme aanpassing.
Bij Digidaad houden we van een uitdaging en gingen we aan de slag. We filterden irrelevante zoekwoorden eruit en richtten ons op de doelgroep die ertoe doet. In plaats van advertenties te verspillen aan concurrentiewoorden of verloren zoekopdrachten, mikten we op waardevolle matches. Daarnaast focusten we ons op een onderbelichte doelgroep: mannen van middelbare leeftijd met een eigen onderneming. En met resultaat!
Het aantal klikken en gerichte aanvragen steeg aanzienlijk, iets wat ons het vertrouwen geeft dat onze aanpak de juiste is.
Benieuwd hoe jullie advertenties krachtiger kunnen worden? Wij helpen graag. Bekijk de case hier: https://digidaad.nl/case/date-match/
Tijd om je advertenties te laten opvallen? Stuur ons een bericht.
We denken graag met je mee.
Neem contact op met Bram